poniedziałek, 18 grudnia 2017

DIY: Upcykling starych spodni


Hej internecie!






 Dzisiaj przychodzę do Was z filmikiem z pomysłem jak przerobić stare spodnie, które są na nas za duże w coś, co będzie oryginalne, kreatywne i przede wszystkim tanie!





Kupiłam te dżinsy w sierpniu w second-handzie za dwa złote. Nie dlatego, że były piękne, ale dlatego, że widziałam w nich potencjał i wiedziałam, że to, co chciałabym z nimi zrobić, nadałoby im drugiego życia - czyli postanowiłam zacząć praktykować upcykling. Rzeczy, w których nie będę już chodzić postanowiłam zacząć przerabiać na różne sposoby, aby wykrzesać z nich tę ostatnią iskierkę i ich nie wyrzucać, bo jest to nieergonomiczne i zazwyczaj jestem typem osoby, która woli przerobić starą rzecz niż kupować nową.

A więc to zrobiłam! Osobny post o upcyklingu i o całym przemyśle modowym zostawię sobie jako temat po świętach, ponieważ jest to dość ciężki orzech do zgryzienia, a zaraz idą święta i nie chcę się dobijać jeszcze bardziej niż to konieczne w moim przypadku.


Zostawiam wam link


KLIKNIJ TUTAJ


Do usłyszenia!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam dawać ubraniom nowe życie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja, uwielbiam bawić się przerabianiem i tworzeniem czegoś, czego jeszcze nigdzie indziej nie widziałam!

      Usuń