wtorek, 31 października 2017

DIY: Dyniowa przypinka | Pumpkin pin || messylizzoween

Hej! 

Dzisiaj przychodzę do Was  kolejnym pomysłem na "lekkie"  i SZYBSZE ulepszenie Waszych kostiumów na Halloween.

Wczoraj w mojej głowie zrodził się pewien łatwy do wykonania pomysł, który, jak zwykle, szybko rozrysowałam w moim szkicowniku i zaczęłam zbierać materiały. 





  Jeśli ktoś z Was jeszcze nie wyszedł z domu i szuka czegoś szybkiego i niezobowiązującego na ten wieczór lub, po prostu, lubi takie rzeczy przez cały rok i lubi mieć coś przyczepionego do plecaka (zdecydowanie ja), to taka przypinka będzie idealnym wyjściem!



Do wykonania takiej przypinki będziecie potrzebowali: 
- pomarańczowego filcu (ja kupiłam swój w pakiecie z innymi kolorami w Biedronce za 5zł)
- arafki
- igła z nawleczoną czarną nicią
- ołówka/flamastra do naszkicowania krawędzi dyni





Krok #1

Na pomarańczowym filcu narysuj kształt dyni, jaki Ci odpowiada.





Krok #2

Wytnij narysowany kształt, zostawiając po bokach trochę dodatkowego materiału.





Krok #3

Zacznij PO DRUGIEJ STRONIE SZKICU szyć igłą kontur dyni.






Krok #4

Odetnij nadmiar filcu, zostawiając 3-4mm odstępu od szwów.





Krok #5 

Przyszyj od tyłu kawałek materiału, aby móc o coś zaczepić agrafkę. Pamiętaj, aby starać się  pokryć szwy ze sobą, żeby nie tworzyć kolejnych niepotrzebnych.
 Równie dobrze możesz to przykleić klejem na gorąco, ale że jestem leniwą kluchą i nie chciało mi się sięgać po pistolet do kleju, to postanowiłam zrobić to w ten sposób. 



Krok #6

Wsadź agrafkę w przestrzeń między szwami/sklejeniami.




Krok #7 

Przyczep do koszulki/plecaka! Tak, to jest tak proste!





Podoba Wam się ten pomysł? Robicie coś ciekawego na takie okazje?

Dajcie znać w komentarzach!

zapraszam na swój youtube - klik.
Do usłyszenia, xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz