sobota, 4 listopada 2017

MESSYTALK: Skąd czerpię inspiracje? - YOUTUBERZY


Skąd czerpię inspirację, kiedy mam zastój twórczy?
Jak pokonuję artblock'a?
CZĘŚĆ PIERWSZA - LUDZIE.


*tak wygląda kupka nieszczęścia - ja w trakcie trwania artblock'a*






Pisanie. Rysowanie. Tworzenie. Pomysły. 

To wszystko tworzy się w mojej głowie. 
Ale jak? Skąd to czerpać?

To dobre pytania, bo sama czasami mam z tym problemy, zwłaszcza kiedy mam artblock'a.

W tej części serii "pogadanek": MESSYTALK - pokażę Wam moje sposoby na pokonanie tego tępego uczucia, które hamuje we mnie wszelkie procesy twórcze.

Będzie to seria postów, które będą pokazywać skąd ja czerpię inspirację i jak pokonuję brak weny.

Dzisiaj chcę porozmawiać o inspirujących mnie osobach na Youtube, które może i Was zainspirują.

A więc, część pierwsza tej serii to:

#1 Ludzie 


To może zabrzmi dość nietypowo z ust introwertyka, ale to właśnie ludzie są moją główną inspiracją. Zwłaszcza oglądanie ich dokonań i ich twórczości.

Z dala.

W domu.

Pod kocem.

Z herbatą w łapce. 



...



Uwielbiam ludzi z pasją - nie ma nic bardziej motywującego i zmuszającego do podjęcia jakichkolwiek działań.
Ostatnio (w wakacje) na nowo zaczęłam odkopywać youtube i natrafiłam na starych, jak i nowych twórców niesamowitych kanałów o genialnych contentach, na których filmiki Was zapraszam, bo naprawdę warto zerknąć choćby na jeden filmik. 



Pierwszą osobą będzie Marzia Bisognin z kanału kiedyś "CutiePieMarzia" a teraz po prostu "Marzia".

Marzia jest cudowną osóbką o niesamowitej pomysłowości i kreatywności, jej filmiki są przeurocze i cudownie się je ogląda.





To ona pomogła mi w zrozumieniu, że jedne studia nie zamykają drogi do innych dziedzin w życiu.

Jej kreatywność niesamowicie mnie inspiruje  i pcha do działania w czasie dołów, a raczej dołu, który trzymał i dalej w sumie trzyma mnie sześć metrów pod ziemią.




...



Kolejną osobą, a raczej kolejnymi osobami będą moi życiowi "idole", chociaż nie lubię tego określenia, to nie da się inaczej opisać mojego uczucia i uznania w stosunku do ich osób.

Są przyjaciółmi od 8 lat. W tym roku może i dziewięciu.
  
Dan i Phil - to oni pokazali mi, jak wygląda najszczersza i najcudowniejsza przyjaźń pomiędzy dwojgiem ludzi - jeśli z moim przyszłym partnerem/kimkolwiek nie będę miała takiej relacji, jaką mają oni, to raczej nic z tego nie wyjdzie. ZANIM ZACZNIE SIĘ OCENIANIE I MÓWIENIE, ŻE PRZESADZAM, TO OBEJRZYJCIE PROSZĘ ICH FILMIKI RAZEM.
To jest złoto.

Zacznę od Dan'a Howell'a - króla memów na głównym koncie, inteligentnego członka dyskusji na livestream'ach na jego pobocznym kanale i cudownego człowieka w ogólnym rozpatrzeniu. Kiedyś danisnotonfire, teraz Daniel Howell tworzy content wart uwagi dla każdego. No może nie dla małych dzieci, bo Daniel jest dość... specyficzną osobą, ale zdecydowanie jest niesamowity.




Ostatnio dodał ogromnie ważny i odważny ( przynajmniej dla mnie) filmik o swoich doświadczeniach z depresją. Nawet nie potrafię opisać, jak bardzo jego osoba motywuje mnie do działania i do pokonywania kryzysu egzystencjalnego, który paraliżuje moje chęci życiowe i w tym tworzenie.






Phil Lester aka AmazingPhil - Phil to moja mała smol bean. Po prostu nie da się go nie uwielbiać. Ja nie potrafię go nie uwielbiać.
Jest jak słońce, świeci jasno i rozpromienia innych uśmiechem, chociaż to najczęściej on czuje się źle, wybuchając w środku, tłumiąc to w sobie, na zewnątrz oddając tylko przyjazne i ciepłe promienie.
Chciałabym i dążę do bycia taką osobą, choć, powiedzmy sobie szczerze:
 once an emo flop always an emo flop 
Chyba już nie ma dla mnie ratunku.

Kreatywność powinna być jego pierwszym imieniem, naprawdę nie żartuję.
Połowa tagów, gier i challenge'y na yt powstała dzięki niemu.
Nie, powtarzam,nie żartuję.

Tutaj jest kilka "trendów" na yt, które to on zapoczątkował wraz z Danem:
- 7 second challenge
- tumblr tag.
 NIGDY nie apelował o jakąkolwiek uwagę za to, że to wymyślił.





Jego filmiki poprawiają mi humor w trakcie trwania artblock'a i nie tylko, a jak nagrywa je wraz z Danem, to jest to mieszanka słodkości i niewinności Phila oraz niepoprawnego dla dzieci sarkazmu i skojarzeń Dana. Cały tydzień czekam na piątek, żeby móc nadrobić ich filmiki i się zainspirować.

 Ostatnio dodali filmik "za kulisami" jak bawią się z psami, które brały udział w tworzeniu ich nowego kalendarza.

Słyszycie mój wewnętrzny krzyk?

...

Teraz pragnę Wam przedstawić NAJKREATYWNIEJSZEGO TWÓRCĘ NA CAŁYM YOUTUBE, który zasługuje na wiele więcej uwagi niż ma. Naprawdę zasługuje na miano najkreatywniejszego youtuber'a - przynajmniej w moim odczuciu.

Tworzy niesamowity content, jest świetnym artystą i cudownym twórcą krótkich filmów, które są nie z tego świata. Dosłownie.

Mowa o PJ'u z kanału o nazwie KickThePJ.
Jego wyobraźnia nie zna granic, zdecydowanie polecam zaglądnąć na jego konto, jeśli szukacie inspiracji.
On nawet sprzątanie kabli potrafi zrobić trzymające w napięciu.
Nie przesadzam.
NAPRAWDĘ JEST TAK DOBRY. *legit, no scam*




Zerknijcie - nie pożałujecie. 




...

Następną osobą jest Wiishu - Signe Hansen - niesamowita artystka, której dzieła motywują mnie do rysowania, a styl ubierania i styl bycia motywują do pokochania tego, co się robi, nieważne jak ciężko by nie było.





Signe jest przecudowną osobą, która jest niesamowicie współczująca, zabawna i kochana. Ugh, nie wiem, czy chcę to napisać, ale jest też dziewczyną JackSceptiEye.

Nie zrozumcie mnie źle - kocham Sean'a aka Jack'a, ale rozumiem, jak bardzo kłopotliwe może być dla niej to, że ludzie rozpoznają ją tylko po tym właśnie fakcie.




...


Ostatnią osobą na dziś będzie perełka z australijskiego youtube - Ashley Callahan. 
Dziewczyna jest przepiękna i niesamowicie inspirująca!

Same jej filmiki i montaż są przecudowne.

Na swoim kanale zawiera wiele treści, które nawiązują do akceptacji siebie jak i świata, tworzenia, mody, pisania, uzewnętrzniania się w journalu.





...



A kto jest Waszym "pomocnikiem" w pokonywaniu artblock'a? 


Obserwujecie takich ludzi? A może tą inspiracją jest ktoś z Waszego otoczenia?
Może subskrybujecie kogoś, kto motywuje Was do działania?

Koniecznie dajcie znać w komentarzach!


- messylizzard


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz